Ziua recoltei


Intre mine si eu insumi
Schimb de „amabilitati”
Ce se oglinesc in plansu-mi
Si-acum. Ca-n alte dati.

Unul dintre ei asculta,
Altul cere ascultare
Intre ei, sta vorba multa
Si o tona de rabdare.

Cum sa-i las in libertate
Cand cu vorbele ma-nseala
Si-mi dau lovituri in spate,
De ma ia cu ameteala…

Unul vrea sa merg-nainte
Celalalt sa ma opresc.
Chiar nu am nimic in minte!
Nici n-am timp sa chibzuiesc

Asta pentru ca de-aseara,
Am tinut in gura strans
Strugurii, culesi din vara
Si de asta am si plans…

Un răspuns to “Ziua recoltei”

  1. Google

    Google is the best search engine Google

Lasă un răspuns

