Dependenta III


Cu alura lui sportiva
Si cu „aerul” de munte
Are-o vorba relativa.
Relativa, la mai multe…
(Luci)

Grupu-l controleaza
Tusind inocent.
Nu se enerveaza
Si-asta permanent…
(Alex)

Ne inseala cu-aparenta
Si c-un gand nevinovat
Cand simtim de fapt prezenta
Unei baze: „Delikat”…
(Alina)

De-ar fi sa-mi dau singur
Un feed-back de T.O.T.
Eu mi-as da desigur
Palme peste bot.
(Eu)

Am cautat cu disperare
Un defect la voi. Fireste.
Si-am „gasit” altul mai mare:
Ca tot grupul va iubeste!
(Didi & Cris – „DC”)

Un răspuns to “Dependenta III”

  1. FOARTE FAIN BLOGUL! imi amintesc si acum prim zi de training cand am facut exercitiul cu inimiora. mi-a placut ca ma ascultai si ca m-ai inteles. ma bucur ca te-ai simtit bine alaturi de noi o saptamana. iti multumesc pentru tot. eu nu pot sa descriu oamenii in cuvinte, asa cum faci tu atat de bine. dar imi sunt dragi. si tu imi esti drag si ma bucur mult ca te-am cunoscut. sper sa ne mai vedem. sa fii tu insuti mereu! esti un om foarte interesant si fain!
    te imbratisez cu drag si te pupacesc, numai bine din Moldova de la Alex!

Lasă un răspuns

