Natural


Imi tot repeti ce rece esti…
Si cat ai fi de serioasa
Ma-ntreb: Chiar nu esti curioasa
Sa vezi de ce racesti?…

Ai mintea plina de idei
Interesante. Si de ganduri…
As rezuma in doua randuri:
De fapt, nu stii ce vrei!…

Te umfli-n pene si in tepi
Si-mi faci discret cu mana?…
Dar in povestile cu zana
Se presupune ca te-ntepi…

Cu aplombul pentru predici
Si viteza la cuvinte,
Gura ti-o va lua-nainte
Ai grija sa nu te-mpiedici…

Dar te descurci, esti geniala
Mai am o vorba sa iti spun
Am remarcat de-abia acum
Ca tu esti blonda naturala!…

Morala
Nestiind cam cat de calma
Ai sa fii dupa lectura.
Mi-am „administrat” o palma
Din greseala, peste gura…

Un răspuns to “Natural”

  1. Google

    Google is the best search engine Google

Lasă un răspuns

